Joskun tunnen olevani pelkkä hämähäkki,hukassa kaikkine jalkoineen.Menossa ja tulossa,ei loppuviimeksi minnekään.Olen kutonut oman verkon,johon sotkeutuvat eliminoin pois.Pakkaan pakettiin ja toivotan hyvää matkaa seuraavan uhrin luo.
  Joskus on suojeltava sisintään hylkäämällä toiset ihmiset.Olemalla hiljaa ja kuljettamalla itse ajatuksensa perille asti.Tehtävä päätös olla jakamatta sydäntään muille,rakastaa vain itseään.
  Kyllä minä joskus luotin ja rakastin muita.Kerroin sisäisiä ajatuksia,asioita matkani varsilta.Mutta pala palalta minut huijattiin uskomaan ulkokuoriin,jotka peittivät suurempia suunnitelmia.Minä lankesin ja maksoin kovan hinnan.
  Sammakoita minulle jäi kokonaisen mutalammikollisen verran.Pelkkä kurnutus ja muutama lumpeenlehti.Muu oli mennyt,vesi kuivui pois.Lopulta kuolivat sammakotkin.Minä elin,muutuin ja nousin.